Treceți la conținutul principal

Ce-au muncit 4 adulti pentru o aniversare!

 Carmenuta mea a facut 14 ani. Finuta mea are buletin! A comandat de ziua ei un tort mare roz in forma de 14 si de rest am avut liber la improvizatii,  noi cei 2 nasi si ei cei 2 parinti. Trebuie sa va arat desi va spun ca n-am pozat tot am mai uitat si noi ca deh varsta. Tavile cu frappe-uri sau cele cu sucuri decorate nebuneste... ne-au scapat. Cert este ca ne-am distrat tare bine impopotonand tot ce-am pregatit pentru 14 copilasi!
 Crema de branza cu fason de boia dulce de ardei, mac, susan si marar
 Aperitivele 3D in loc de sandwishuri, pui Shanghai (de-oi fi scris bine) si nuggets, chiftelute, branzici si toate minunile....


 Cineva se plictisise si a crezut ca am terminat asa ca : pac! poza!
unde o fi poza cu ousoarele umplute in forma de puisori? Nu-i!


 feta cu oregana si ulei de masline
 uite si ousoarele


Nelipsita pizza (ce a ramas din a 3a tava)

Si pacat ca am uitat sa facem poze chiar la tot. A fost bataie pe Green Apple sau pe frappe din Nesquik.
Nasii au pus pe tort un inelus simbolic pentru 14 ani de 14 K.



Si mi-a lasat mie onoarea de a duce tortul sarbatoritei. Pe ala de 18 o sa-l duca mama, jur ca nu ma bag!
La multi ani, Carmen Andreea! Te-am botezat cu toata dragostea!

Comentarii

pansy a spus…
nu mai spun de munca si rezultatele extraordinare,da'stii ce m-a omorat ? imperialul! pupu-te!
Carmen a spus…
Ma bucur din suflet ca ti-a placut si vreau sa stiu ca am inteles exact, ti-a placut Imperialul sau nu. Scuze dar n-am inteles?! Este concertul meu favorit. Ma face sa ma simt puternica.
pansy a spus…
daaaaaa! am ascultata varianta condusa de golda si acuma stau sa vad cum canta cu szel!
pansy a spus…
nu l-am ascutat niciodata pe gulda,da pare un fel nigel kennedy pianistic !
a cantat mai bine cu szel decat singur,da'e spectacol ! era sa zic ca e mare lucru daca nu e varsator,dar e taur.dar pare ca a murit de ziua mea.as fi vrut sa ascut si partea a doua cantata de el.am sa mai cercetez.pupu-te !vezi cum faci la rofil sa-ti adaugi si blogul tau ca nu l-am gasit pana acuma,cand te-am vazut comentand la gaby cara.
Mai Carmenusa da'ai avut de muncit nu gluma....dar s-a meritat !
Totul arata impecabil si sunt sigura ca au fost delicioase si urgent savurate....
Felicitari si pentru tortul ce l-ai facut finutei tale....
Dar...pe unde mai esti ca ti-am trimis si mesaje....
Te tzuc !
Blogul lui Jeny a spus…
Extra arata minunatiile ce le poti face pt cei dragi. La multi ani!
Ioana V. a spus…
Esti tare harnicuta!
Te-am adaugat la mine in blogroll. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

Cele mai vizitate

Tort cu volan pentru Stefan

La multi ani, Stefan! Sa-mi traiesti!

Placinta trandafir

Plașantă trandahir pe repede si pe hèităreală! Dânsa nu s-o rășît dar iaca rațeta! Hai, iubiti-ma! 1 pachet de foi de placinta si 50 grame unt topit. Vedeti voi cum îl topiti. Eu mi-am făcut muci cuptorul cu microunde, mai bine îl puneam pe h'aragaz. Prim-as data se face un preludiu scurt cu forma. Se unge ca la masaj. Apoi se apuca cu nesaț o foaie, se vopsește cu untul pricinos si se aduna foaia evantai cu destele si se înșurubează, se pune fix în mijlocul formei următoarea foaie la fel dar adunata asa ca pentru a-ti face un evantai se pune în tava din locul unde se termina prima si se învârte după mijloc si ii dai înainte. Aceleași dejte de mai devreme asejeaza pliurile după cum ii place lu' ochiu. Se vâră cu talent strigând Oleee! în cuptor la 175 de grade. Cat își face treaba lui, tu faci treaba ta. Spargi cu placere 3 oua adaugi 200 gr zahar tos si le bâțâi o lecuta cu telul.asta după ce pe aragaz intr-un ibric se încălzesc 400 ml de lapte cu coaja de lămâie, un baton de

Cel mai si cel mai Cozonac autor Mircea Banu - Cozonac impleticit - pentru ca robot Kenwood

Tort pentru barbati (sani sau tate)

Si juniorul care incepuse sa se bucure..... Si ... "ïnculpata" incercand sa repare imperfectiunile Tortul este facut acum aproape 2 ani, nu-mi amintesc din ce l-am facut. Stiu doar ca sanii i-am croit din ce a cazut din lateralele tortului si am facut greseala de a insiropa blatul cupelor, sa va mai spun ca aveau tendinta de a se dezintegra? Pasta in care l-am imbracata a fost din marshmelow (daca am scris corect?) si evident ca n-a ajuns. Cu greu imi stapaneam lacrimile. Pe atunci n-aveam timp nici sa rasuflu si totusi l-am facut.

Ridiche decor

Nimic mai simplu si frumos decorul din ridiche. Avantajul este ca se poate face cu o zi inainte de masa festiva. Am sa las imaginile sa vorbeasca si daca apar intrebari va astept